Ta strona korzysta z cookies
Korzystamy z plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz w celach statystycznych, które pomagają nam w ulepszaniu witryny. Więcej info >
TEMAT WEBINARU:

Jak zaplanować program lojalnościowy w B2B?
  • Od czego zacząć, planując program lojalnościowy?
  • Za jakie aktywności nagradzać uczestników?
  • Jak się przygotować do rozmów z wykonawcami?
  • Na jakie pytania odpowiedzieć przed wdrożeniem?

Między innymi na te pytania odpowiem podczas webinaru, na który serdecznie Państwa zapraszam :)

Łukasz Wołek
/
TERMIN: 
Środa 21 lutego 2024,
godzina 10:00
Jak zaplanować program lojalnościowy w B2B
2024-02-21
10:00
Europe/Warsaw
+48
bezpłatne szkolenie online
Uczestnictwo w webinarze jest bezpłatne
Jak zaplanować budżet programu lojalnościowego?
/
Podczas bezpłatnego webinaru dowiesz się:
Jak krok po kroku zaprojektować program lojalnościowy?
/
Jak sformułować zapytanie ofertowe, aby znaleźć odpowiedniego wykonawcę?
/
/
Czym jest program lojalnościowy
i jak go skutecznie wykorzystać 
w biznesie?
Łukasz Wołek, Prezes Zarządu Viscale Sp. z o.o.
przedsiębiorca, od ponad 23 lat związany z branżą marketingu digitalowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7, agencji komunikacji marketingowej Abanana oraz spółki Viscale, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego, NCBiR. Posiada szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich 
w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej.
/
Prowadzący
Raport: nagrody w programach lojalnościowych
Przebadaliśmy ponad 150 programów lojalnościowych pod kątem nagród, jakie oferują swoim klientom. Raport dostępny jest w formie skróconego, ale konkretnego dokumentu. Dowiesz się z niego,
jaki % obrotu w programie firmy organizujące go przeznaczają 
na nagrody. 
Cena: 250 zł netto
- - - DODATEK - - -
Jeżeli chcesz uzyskać ofertę Viscale na wdrożenie programu lojalnościowego, skontaktuj się z nami:
To jest placeholder.
Przejdź do trybu Podglądu lub opublikuj stronę,
aby sprawdzić działanie swojego kodu.
Kliknij dwa razy, aby edytować
<iframe src="https://widget.spreaker.com/player?episode_id=28523586&theme=dark&playlist=false" width="100%" height="200px" frameborder="0"></iframe>
Jeżeli jeszcze się zastanawiasz, czy zapisać się na webinar, posłuchaj wypowiedzi prowadzącego w ramach wywiadu na kanale "Efekt synergii 
w biznesie".
Zaufali nam:
All Rights Reserved
Copyright 2024
Viscale Sp. z o.o.